מערכת ticks.co.il מאפשרת למפיק האירוע לדעת לאורך כל הליך הרכישה ואחריו את מצב ההזמנה. במסך כרטיסים (בסרגל הניווט בצד ימין) מופיעה טבלת הכרטיסים המרכזת את כל ההזמנות לכל האירועים שלך. כל רשומה היא הזמנה המופיעה בשורה חדשה וכוללת בתוכה כרטיס אחד או יותר. לכל הזמנה המופיעה בטבלת הכרטיסים סטטוס בהתאם לשלב בו נמצא הרוכש
![]() |
פעיל | כרטיס נרכש ושולם |
---|---|---|
![]() |
חינם | כרטיס ללא עלות (מוזמנים/חינמים) |
![]() |
נדחה | התקבל סירוב מחברות האשראי. הכרטיס לא חויב. |
![]() |
בתהליך | הרוכש בעיצומו של תהליך הרכישה מזין את פרטי האשראי. במידה ולא ישלים הרכישה ב-5 דקות סטטוס הכרטיס יעבור אוטומטית ל״נעצר״. |
![]() |
זוכה | התבצע זיכוי בעבור הכרטיס. |
![]() |
נעצר | רכישת הכרטיס לא הושלמה. |
![]() |
ממתין לאישור המפיק | רכישה בהשהיה. יש לאשר ידנית את העסקה. |
לכל רוכש מוקצות 5 דקות להשלמת תהליך הרכישה והזנת פרטי האשראי שלו. כבר בשלב זה הכרטיסים שהזמין נשמרים עבורו. לאחר שהזמנה מצוייה בסטטוס ״בתהליך״ (ענן), היא עוברת לאחד משלושה מצבים – פעיל, נדחה או נעצר. המערכת שומרת את פרטי כל העסקאות שלא הושלמו כך שבאפשרותך ליצור עם הרוכש קשר ולוודא מדוע תהליך הרכישה לא הושלם
צפייה בסטטוס כרטיס
- כנס למסך כרטיסים.
- בחר את הסטטוס המבוקש בשדה בצד שמאל של המסך.
קרא עוד על ביטול כרטיסים והזמנות.
קרא עוד על עריכת פרטי הזמנה קיימת.
קרא עוד על שליחת כרטיס דיגיטלי מחדש.
קרא עוד על צפייה בכרטיס דיגיטלי וכרטיס נייר.