אירוע סלקטיבי

באירוע סלקטיבי אתם בוחרים את קהל הלקוחות שלכם ומחליטים אילו הזמנות לאשר!

מקימים אירוע סגור לחברה שלכם? מעוניינים לחלק הטבות רק לקהל יעד מסוים? עקבו אחר ההוראות הבאות:

  1. הכנסו למסך אירועים ב-my ticks (בסרגל הניווט מצד ימין) ולחצו על האירוע שלכם.לוח אירועים
  2. הכנסו ללשונית קבוצות כרטיסים ופתחו את תפריט עריכת פרטים.עריכת קבוצת כרטיסים
  3. סמנו את תיבת הסימון אירוע סלקטיבי ולחצו על עדכן פרטי קבוצה.סימון אירוע סלקטיבי
  4. הלקוחות הרוכשים יראו את המסך הבא לאחר הרכישה
    רכישה לאחר אירוע סלקטיבי

 

כיצד אני מאשר את ההזמנות?

שמחים ששאלתם!

  1. הכנסו למסך כרטיסים ב-my.ticks (בסרגל הניווט מצד ימין)בחירת הזמנה לביטול
  2. אתרו את ההזמנה אותה הנכם מעוניין לאשר ולחצו עליה, ההזמנה תופיע במסך בסטטוס ״ממתין לאישור המפיק״ עם סימן חותמת בצבע סגול
    ממתין לאישור המפיק
  3. מתחת לפרטי ההזמנה, לחצו על כפתור אשר הזמנה
    כפתור אשר הזמנה

 

חשוב לדעת

  1. כרטיס האשראי של הלקוח לא יחויב עד שההזמנה תאושר.
  2. המערכת תופסת מסגרת בכרטיס האשראי של הלקוח בגובה העסקה שתקפה עד שבוע ימים.
  3. הזמנות שלא יאושרו עד שבוע ימים לא יוכלו להיות מחוייבות.
  4. לאחר אישור ההזמנה, כרטיס האשראי של הלקוח יחוייב והוא יקבל מיידית הודעת סמס ודוא״ל שיודיעו לו על אישור הכרטיסים.

האם מאמר זה עזר לך?

מאמרים דומים